Wat is het meest logische scenario van deze crisis waarin we ons bevinden?

Is er hoop op verbetering of is het nog maar het begin?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het logische gevolg zal zijn dat er weer met beschuldigende vingertjes gewezen zal worden, dat iemand flink op zijn donder krijgt (zonder resultaat) en dat er extra bezuinigd zal moeten worden om de crisis weer onder controlle te krijgen.
We dachten de financiele crisis inmiddels opgelost te hebben, maar volgens mij moet het ergste nog beginnen. Kijk maar naar bv. Griekenland. Er zullen nog vele volgen en dat kunnen we gezamenlijk niet meer opbrengen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+Ik ben er ook bang voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
't zal moeten, is het niet uit de lengte dan maar uit de breedte, je zult 't zien gebeuren met eigen ogen.

Andere antwoorden (5)

Zolang we nog steeds de graaicultuur niet kunnen verlaten zal dit blijven, en helpen miljarden steun niet.
uiteindelijk betalen de werkenden uit de laagste en middenklasse alles.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+Ja,om woest van te worden toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vind ik ook.
Dat weet niemand. Zoals je al gemerkt hebben heeft niemand de kredietcrisis voorspelt, op een enkeling na. Ook de landencrisis (Griekenland) is niet (lang van te voren) voorspelt.

Laten we bidden for the best.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uiteindelijk komen we er wel uit. voorlopig echter nog niet, is ook niet zo erg. de meeste mensen hebben nog helemaal niks van die hele crisis gemerkt. alleen dat de benzineprijs wat is gedaald.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ziet er naar uit dat wij zitten in een evoluerend crisis. Alles en iedereen is aan elkaar verbonden op een heel diep niveau. De kredit crisis, de crisis in Asia een paar jaar terug en de crisis nu in europa zijn allemal symptomen van een probleem. Mensen probeeren constant oplossingen te verzinen voor de symptomen en besefen niet of mischien willen niet zien dat alles is verbonden. We zullen verschillende kanten van hetzelfde crisis blijven ervaren en die zullen erger en moeilijker worden tot dat iedereen zal besefen dat wij rekening met elkaar moeten houden met elke actie die wij nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geloof dat de crisis ons iets zou moeten leren.
Echter zolang bij blijven vasthouden aan wat we altijd doen (onze manier van leven beschermen), leren we niets.
Geldproblemen kun je niet bestrijden met geld.

De crisis zou ons moeten leren om anders met geld om te gaan. Om geld een andere waarde te geven.