Wat betekent het gezegde: "Wie hier als vriend naar binnen gaat, komt nooit te vroeg maar steeds te laat"?

Ik vraag me mijn hele leven al af welke betekenis het nou heeft.
Wordt er bedoeld dat je bij het huis in kwestie altijd te laat komt omdat je ook eerder had mogen komen, of dat het zo gezellig is dat je op je volgende afspraak te laat komt?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
10.6K

Het beste antwoord

Het betekent het eerste: dat je bij het huis in kwestie altijd te laat komt omdat je ook eerder had mogen komen.

Je bent er altijd welkom, want je bent immers een vriend!
Antoni
6 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

dat ze mooi feestje bouwen je kunt altijd aan schuiven.
drank en feest vieren en tijd vergeten