Hoe kom je op het idee om op je vrije dag uren in de auto te zitten om naar het huis van Jan Smit te gaan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Waarschijnlijk door een klap van de molen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zou het absoluut niet weten. Ze zijn gewoon heel erg toegewijd aan hun held...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat was precies wat ik net dacht, toen ik het nieuws op TV zag. Ik vrees toch dat dit onder een soort van "ramptoerisme" valt. De mens is van nature nieuwsgierig en dit is hier een extreem voorbeeld van.

Best een vreemd idee van die mensen, want er valt weinig te zien, zoals al op TV werd gezegd. Alleen het huis, want Jan was ergens een radio interview aan het geven. Als je Jan nou zou kunnen ontmoeten, zou dat een reden voor fans kunnen zijn. Bijv. dat ze hem willen troosten.