Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kost een advertentie plaatsen op Marktplaats. Is er verschil in prijs of je iets aan biedt of iets zoekt?

Toegevoegd na 2 uur:
Ik zoek bepaalde voorwerpen(boekjes) over een wijk in een bepaalde stad. Heb tot heden geen uitleg gehad,wat zo'n advertentei kost. Ik bied dus niets aan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
17.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De kosten voor het plaatsen van een advertentie zijn afhankelijk van de rubriek waarin de advertentie wordt geplaatst.

De advertentietarieven:

* Tarief van € 3,-
* Tarief van € 6,-
* Tarief van € 9,-
* Tarief van € 25,-
* Pakketten

Het tarief voor het vermelden van een website in een advertentie in een gratis rubriek is € 9,00. In de groep Diensten en Vakmensen is het tarief voor het vermelden van een website in een gratis pakket € 15,00.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Het advertentietarief op Marktplaats.nl is afhankelijk van de rubriek waarin u de advertentie plaatst en of u een website in uw advertentie vermeld.

Een advertentie plaatsen om een tshirt te verkopen is bijvoorbeeld gratis.

Een advertentie plaatsen om een auto te verkopen is vanaf €15 tot €35.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet alle advertentie's kan je gratis plaatsen
Op onderstaande link kun je kijken wat wel en niet gratis is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je prive iets verkoop zijn daar meestal geen kosten ver te betalen. Ik heb nog nooit iets betaald. Ga je echter andere dingen er bij nemen dan moet je daarvoor wel betalen.
Ga je adverteren da krijg je alle informatie die je nodig hebt vanzelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tarief vakantie nederland begint met € 25.00 en vervolgens elke 2 maanden € 9.00.
Wil je bovenaan geplaatst worden dan per tel. € 1.30 en per computer € 1.60.
Verder dan de 5de blz kijkt bijna niemand.
Dan zijn er ook nog de topadvertentie en die betaal je per kijker of click.
Darvant is de prijs heel verschillend want dat wordt berekend op het aantal kijkers, voorbeeld bij weinig kijkers betaal je € 0.50 per keer en bij veel kijkers betaal je € 0.20 per keer.

Toegevoegd na 2 minuten:
De prijs van de topadvertentie kun je zelf instellen op welke blz. je wilt staan en wat een kijker je waard is, het minimum bedrag is € 0.01 en dan sta je op blz 80 of zo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoi er zijn meerdere sites waar je gratis kunt plaatsen maar wat zoek je voor soort dan mail me dat eens misschien kan ik je wel helpen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding