Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik de inburgeringstest?

Ik vind op Internet vele inburgeringstests en -examens. Welke daarvan is nu de echte?

Als de echte niet openbaar is omdat men dan vooraf de antwoorden uit het hoofd zou kunnen leren: welke van al die tests is dan het meest representatief?

Cryofiel
14 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die inburgeringstest is nonsens... Veel mensen die hier geboren zijn, halen de test ook niet - zouden ze 'm moeten doen. Wat geeft iemand 't recht om zo'n persoon in Nederland te laten blijven, terwijl anderen die hier niet geboren zijn, uit te zetten? Je kunt toch niet kiezen waar je geboren wordt?
Dus: inburgeringstest voor iedereen, of niemand.
Cryofiel
14 jaar geleden
Het gaat mij meer om de lol. Ik wil hem zelf wel eens doen. En ik wil hem eens voorleggen aan een paar nieuwe Duitse vrienden/kennissen. Die zouden helemaal niet hoeven in te burgeren (vrije vestiging binnen de EU), maar het is toch leuk om de cultuurverschillen te zien door een inburgeringstest te maken. Overigens ben ik al geslaagd voor mijn Duitse inburgeringstest. ;-) Nu moeten de Duitsers nog slagen voor de Nederlandse test.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op onderstaande site kunt u oefenen met het soort vragen dat u tijdens het examen kunt verwachten:

(RJ)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Vorig jaar heb ik een PWS-presentatie bijgewoond over de inburgeringscursus > die is absoluut niet beschikbaar voor Nederlanders of op het internet. Hooguit via WikiLeaks. Dit om conflicten te voorkomen (die 100% zeker zullen ontstaan).

Ik zou hem ook dolgraag willen maken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op het gemeentehuis, daar ligt de enige echte versie
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding