Wie heeft er een lingo tas ?

Hoe lang is Lingo nu al op tv, nou ja al vele jaren dus, maar eigenlijk heb ik nog nooit iemand met zo’n tas zien lopen. Heeft iemand er eigenlijk wel een, bestaan ze wel ? Waarom zie ik ze nooit op straat ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hhahahahaha daar wil je nog niet dood gevonden mee worden :O
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat spel mag onderhand wel een x van de buis, vreselijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist ik was al bang dat mensen dit zouden antwoorden :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gelukkig zijn die geen antwoorden maar Reacties
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een Hoofdletter nog wel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wou het eigenlijk schreeuwen maar ik bedacht me op tijd. Dat zou onbeleefd zijn.

Antwoorden (2)

Ik denk dat niemand voor gek wilt lopen met zo'n tas.
En hij ziet er niet echt uit om goed te kunnen dragen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat de tas wordt gegeven omdat er cadeautjes ed inzitten. Veel mensen vinden hem waarschijnlijk te lelijk om op straat te dragen.