Wat geef je je buren als ze 30 jaar getrouwd zijn?

Rond de jaarwisseling zijn nieuwe mensen in de straat komen wonen, een paar huizen verder. We liggen elkaar goed, we zijn wel eens bij elkaar binnen geweest, en we maken af en toe een kort praatje in de tuin of op straat. Maar echt hecht is het contact niet.

Komend weekeinde zou ik bij ze op bezoek gaan. Dat was al langer gepland, nu komt het er eindelijk van.

Nu blijkt dat ze dat weekeinde 30 jaar getrouwd zijn. Ze vieren dat verder niet, en ik ben dan ook de enige bezoeker. Toch wil ik ze daar iets voor geven.

Wat zou ik hen kunnen geven?

Cryofiel
13 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (16)

Dan zou ik gewoon een mooie bos bloemen geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
flesje wijn uit 1980
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het idee van Menno lijkt me erg leuk,maar ik ben bang dat dat erg in de papieren gaat lopen. Daarbij moet je ook weten of ze van wijn houden,maar dan zou ik toch een wat goedkopere fles kopen. Je zou ze ook (heel prozaïsch een bon (bloenen,boeken,platen,of slijtersbon kunnen geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
30 rode rozen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iets voor de tuin gewoon een plant
Geen groot kado geef aleen maar verplichtingen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon een aardigheidje zoals een bos bloemen of een doos bonbons. Het gaat immers om het gebaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een mooie vaste plant b.v. een hortensia die bloeit op dit moment en is in alle kleuren te koop.
Zo kunnen ze ook nog kiezen, in de tuin of in een pot zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een amsterdams paaltje. X-X-X
3 kruisjes betekend 3x 10 jaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien een mooie schilderij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien kan je kijken of ze al een naamplaatje bij de deur hebben, als ze dat niet hebben een leuke laten maken waar hun naam in komt,

ik denk dat ze al heel veel bloemen krijgen en alleen maar bloemen vind ik ook altijd zo jammer, je kan ze na een week weg gooien.
dan zou ik eerder wat zomerbloemetjes voor in de tuin doen of een leuke tuindecoratie.
13 jaar geleden
Zoek naar liedjes die 30 jaar geleden een hit waren en brandt deze op een CD'tje, brengt ze beiden weer terug in de tijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stuur een kaartje vantevoren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou een ster naar hen kunnen laten noemen.Vinden ze vast een originele gift.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geef ze een mooie koekepan of wokpan

daar heb je meer aan dan bloemen,die moet je na 1 week weggooien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan geef ik ze een nieuwe cd okee maedje????? een van jannes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hallo Maedje weet je wel hoe dure cadeaus ik altijd geef,bovendien hebben wij het hier over een bruiloft, wat zou jij dit jochie geven als hij 2 jaar wordt straks?
Een mooi gedichtenboekje over liefde.