Wat doe je als je een portemonnee vind met geld er in?

Stel dat je een portemonnee vind met flink wat geld erin, breng jij dit terug naar de eigenaar, of hou je het zelf?
Misschien kijk je van wie het is, is het van iemand die het kan missen houd je het dan zelf of is het van een bejaard iemand en geef je het terug?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ha, die Rissie10; Ik zou bij de politie exact melden wat ik gevonden heb, inclusief de geldbedragen en de eventuele gegevens van de eigenaar. Als zij de moeite doen die persoon te achterhalen sturen ze die maar naar mij door.

Tja, ligt er aan, van wie is die portomonee. Als ie van Dirk Scheringa is hou ik hem lekker zelf!

Als ik er een zou vinden zal ik gaan zoeken of er een adres in zou zitten om diegene te bereiken om te vertellen dat hij gevonden is.Zit er geen naam in, breng ik hem naar de politie.Dus op allerlei manieren probeer ik hem terug te krijgen bij degene die hem verloren heeft.

Ik heb het al een keer meegemaakt en de portemonnee naar de politie gebracht. Er zat flink wat geld in, veel pasjes etc. Nooit meer iets van gehoord, nog geen bedankje. Ik zou het toch weer doen, al ga ik dan op de fiets want ik moest flink betalen bij de parkeerautomaat ;-)

ut licht er aan ov ut un zwarte of een rode porteaumonnéé is . Nou dat is bullshit. Guwoon oprapen en weglopen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100