Waardoor wordt je een gadget freak?

Waardoor willen sommige mensen als eerste de nieuwste dingen hebben, oftewel waardoor wordt je een gadget freak?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

In het algemeen kan ik niet antwoorden; ik ben geen psycholoog. Wat mij betreft is het pure interesse en nieuwsgierigheid. Willen weten wat het kan en doet, of het voor mij handig is etc. Jammer dat het vaak tegenvalt en de gadget op een plank belandt.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door nieuwsgierig! Vaak als er iets nieuws op de markt komt zijn mensen met een hoog 'percentage nieuwsgierigheid eerder geneigd om naar de winkel te stappen.

Maar je bent pas een gadget freak als je het koopt zonder er goed over na te denken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kunnen ook andere dingen mee spelen zoals populair zijn e.d. of om te laten zien dat jij altijd het nieuwste van het nieuwste hebt maar ik denk ook dat het een interesse is en je moet van gadets houden natuurlijk:).