Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waardoor wordt je een gadget freak?

Waardoor willen sommige mensen als eerste de nieuwste dingen hebben, oftewel waardoor wordt je een gadget freak?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
754

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

In het algemeen kan ik niet antwoorden; ik ben geen psycholoog. Wat mij betreft is het pure interesse en nieuwsgierigheid. Willen weten wat het kan en doet, of het voor mij handig is etc. Jammer dat het vaak tegenvalt en de gadget op een plank belandt.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door nieuwsgierig! Vaak als er iets nieuws op de markt komt zijn mensen met een hoog 'percentage nieuwsgierigheid eerder geneigd om naar de winkel te stappen.

Maar je bent pas een gadget freak als je het koopt zonder er goed over na te denken...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kunnen ook andere dingen mee spelen zoals populair zijn e.d. of om te laten zien dat jij altijd het nieuwste van het nieuwste hebt maar ik denk ook dat het een interesse is en je moet van gadets houden natuurlijk:).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding