Is het voordringen van ouderen een grote stadsprobleem?

Na.v. de vraag van Rotaluclac vraag ik mij af of dit een landelijk probleem is of speelt het vooral in de grote steden (randstad)?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zie dit overal gebeuren. Rotterdam, Enschede, Vroomshoop, Hilversum, Frankfurt, Marburg, Rome, noem maar op.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Hoe groter de stad, hoe gehaaster en gestresster de mensen. Dus in de grote steden komt voordringen ongetwijfeld vaker voor.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ach dat gebeurt overal. Hier wonen er een paar duizend.. 4000 inwoners. Staat bijna niks in de winkels en toch voordringen he? Ik laat mensen maar voor. Die 3 minuten doen het 'm voor mij ook niet hoor.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Naar mijn ervaring komt het ook in de kleinere plaatsen voor.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben van mening dat dit per saldo niets zal uitmaken...

Men zal in Amsterdam net zo veel voordringen, als in het pitoreske Thorn...

Verder zal dit ook afhankelijk zijn van het tijdstip. Er zal natuurlijk een verschil zijn, of dat je om 11:00 uur bij de AH in de rij staat, of dat dit om 17:30 uur is...

Hoe drukker het is in de winkel, hoe meer dit zal opvallen...