vrijdagmiddaggevoel: melige antwoorden, een dalend niveau van vragen en elkaar niet meer serieus nemen...

...is het al bijna half vijf?.... gaap...bijna weekend
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vandaag is het vet bagger, slecht weer man!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het gevoel dat je niet kan hebben op zaterdag morgen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het gevoel dat er niets (zinnigs) meer uit je handen kunt en je (zeker met dit zonnige weer) alleen maar naar buiten kunt staren.
Het gevoel dat je denkt dat de batterijen van de klok stil staan.

Samengevat, het gevoel dat ik NU heb.
Ik ga even mijn uurtjes boeken en dan maar eens kijken of ik buiten dit pand van dit gevoel af kan komen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat mijn weekeinde om 9:30 uur begint...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deze video lijkt het uit te leggen, maar ik heb hier geen geluid dus ik weet niet waar het over gaat.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waar is hier?
De schoolbel op woensdag middag ;/
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geen zin meer hebben in werk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een gelukzalig gevoel met veel verwachtingen voor wat komen zal in het weekend en weer uitdraait op een verloren weekend wegens gebrek aan zon en planning en overleg en vermoeidheid van de verlopen week.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het tegenovergestelde van het maandagmorgengevoel.