Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar in Den Haag vind je straatartiesten?

Zoals op de dam straat artiesten te vinden zijn vraag ik mijzelf of dit ook in Den Haag te vinden is. Ik doel hierbij niet op straatmuzikanten maar echt de artiesten die (soms met muziek) allemaal vaak spectaculaire shows geven

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
996

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Volgens mij is er in Den Haag niet zo'n plein zoals de Dam in Amsterdam. Ik zou niet weten waar je zulke artiesten kunt vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De gemeente kan gebieden aanwijzen waar straatartiesten mogen op treden en waar juist niet. Dit gaat in de vorm van een vergunning, deze kan in tijd en plaats gebonden zijn. En sommige gemeentes zoals blijkbaar Amsterdam kiezen er voor om een permanente plek aan te wijzen waar straatartiesten mogen op treden.
Daar Den Haag vaak gebruikt of misbruikt wordt voor demonstraties met een politiek doel kan ik mij voorstellen dat de gemeente strenger is in de bewaking van de openbare orde dan andere steden van vergelijkbare grote.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding