In principe als bewijs dat je daadwerkelijk contact hebt gehad met de persoon in kwestie, maar voor de meesten is het waarschijnlijk een tastbaar stukje voor henzelf dat hen herinnert aan de ontmoeting met de bekende persoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

omdat ze dan bewijs hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als bewijs dat ze degene echt hebben ontmoet.
En voor vele mensen een collectors item.
Die handtekeningen sparen van bekendere mensen.
Of het leuk vinden die handtekening te laten zien aan vrienden/familie en collega's