Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er op zondag 7 augustus festiviteiten in Amsterdam?

Ik ben ooit bij toeval verzeild geraakt in de festiviteiten in Amsterdam op de zondag ná de Canal Parade van Gay Pride. Dat was toen enorm gezellig.

Als ik het goed heb vindt de Canal Parade dit jaar op zaterdag 6 augustus plaats.

Zijn er ook dit jaar festiviteiten op de dag ná de Canal Parade, dus op zondag 7 augustus? Zo ja, waar moet ik zijn?
 

Toegevoegd na 47 seconden:
 
Ik denk bijvoorbeeld aan openluchtconcerten, modeshows, diverse demonstraties, organisaties die zichzelf presenteren, rondlopende kunstenaars, enzovoort. Alles in de open lucht.
 

Cryofiel
7 jaar geleden
1.2K
Poet
7 jaar geleden
Kijk hier evenn:
http://www.iamsterdam.com/nl/uit-in-amsterdam/uit

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Waar je dan moet zijn is op het Rembrandtplein. Daar is van 15.00 tot 00.00 uur de Gay.nl Pride Party. Een spetterende show is daar mee te maken met bekende dj's, mc's, dansers, vuurspuwers en slagwerkers. Gratis toegang.

Toegevoegd na 1 week:
En, ben je er geweest? In de krant stond dat het er weer heel gezellig was, met optredens van onder ander Karin Bloemen en Conchita Wurst.
(Lees meer...)
Amadea
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding