hoeveel kans heeft het dat de mensheid tussen 2000 en 2100 uitsterft als we nu niks aan de opwarming van de aarde doen

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik schat de kans dat er in het jaar 2100 niemand meer over is, op ca. 0%.

'de mens' zal niet uitsterven als gevolg het opwarmen der aarde/. Wel zullen delen van de wereld onder lopen, en dichtbevolkte gebieden onbewoonbaar worden. Landbouw productie zal enorm terug lopen en grote delen van de wereld onherkenbaar veranderen. Maar er zullen gewoon mensen blijven leven. Overal te wereld wonen nu mensen. En er zullen op elk continent gewoon bewoonbare delen blijven.

100 percent want de aarden is een tikkende tijdbom een als we niks aan doen kunne we door 5 dingen uitsterven 1.nieuwe ijstijd 2.zonnevloed 3.totaleverwoesting van aardbevingen een overstromingen 4.mens vernietigt zich zelf door robots te maken ( zicht totaal afhankelijk te maken van technologie 5.en komeet Toegevoegd na 19 uur: ik bedoel dat ik er zeker voor 100 percent in geloof omdat kijk rondje een dan zie je genoeg wij vernietigen alles een nu krijgen we onze straf !!! door al die gierige een vernietigde mensen gaan wij er aan ik ze merci een vaarwel tegen hun want wij zitten in de problemen later maar zij hebben het nu goed !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik zit nu binnen en ril van de koude.3 mei 2010. De eerste metingen ,primitief ,stammen uit de 18e eeuw. Wat weten we dan nog? We hebben een verleden van miljarden jaren. We,mensen, onderzoeken.Vaak een doel op zich. We gingen op een hoge berg in Oostenrijk zitten ,jehova,s, de wereld zou vergaan.Nee dus. Ik voorspel je dat de aarde er in 2100 nog is.Met mensen. (mocht ik het fout hebben ,spreek me er dan op aan)

ik denk dat we ons zelf gaan vernietigen omdat er waarscheinlijk een wereld oorlog 3 uitbreekt denk ik door de kernwapens ziektes dat uitbreken

Nihil... De mens heeft voor hetere vuren gestaan. IJstijd, population bottleneck (http://en.wikipedia.org/wiki/Population_bottleneck#Humans) etc... Er zouden zelfs na een mondiale kernoorlog nog overlevenden zijn in afgelegen gebieden. De beschaving zoals wij die kennen daarentegen zou weleens grote tikken kunnen krijgen. Die is afhankelijk van onhoudbare technieken. Zolang dat nog zo blijft, zijn we kwetsbaar als beschaving. Maar als soort is de Homo sapiens bijzonder adept met het aanpassen naar nieuwe omstandigheden.

Die kans is vrij klein. Ik denk eerder dat de mensheid getroffen kan worden door een nieuw virus, of elkaar vernietigen, wat ook een mogelijkheid zou kunnen zijn. Ik geloof zelf niet zo in opwarming, wel in het vernietigen van de aarde, door ons gedrag. Gelukkig is de natuur toch sterker en weerbaarder dan altijd gedacht.

Vooralsnog is het broeikaseffect een omstreden theorie, m.a.w. het is niet bewezen dat het klimaat verandert door de menselijke invloeden. En als wij invloed daarop zouden hebben is dat maar zeer gering. Als je in de geschiedenis van de aarde kijkt zijn er meerdere pieken en dalen geweest van de temperatuur op aarde. Zo zijn er meerdere ijstijden geweest en had ook Nederland ooit een tropisch klimaat! Het is dus gewoon de natuurlijke cyclus van de aarde. Experts claimen dat het komt doordat de afstand aarde-zon met schommelingen verandert. Als je er trouwens over nadenkt is het broeikaseffect ook big bussiness, denk aan milieuheffingen... Toegevoegd na 1 uur: Owjah, schiet me net iets te binnen dat zwellingen van de zon er ook iets mee te maken kunnen hebben!

ik denk dat het nog voor 2050 gebeurt

De mens die uitsterft .. Nee ik denk niet dat dat ooit gebeurd(, tenminste egt niet binnen nu en 100 jaar ! ) Iedereen maakt zich nu wel druk om de opwarming van de aarde, maar het leven (en de wereld) zit vol met verrassingen. Dus of we nu wel of niet iets doen aan de opwarming van de aarde als iets moet gebeuren gebeurd het toch wel!!! Niet druk maken en niet aan zulke dingen denken, maar gewoon genieten van het leven !

niemand weet het zeker .

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100