Mmmh ik heb altijd gedacht dat ik dat ben, maar als ik de reactie zo lees zou ik bijna gaan twijfelen,

Maar zonder dollen. Ik ben z'n naam even kwijt, maar de omschrijving zal bij velen een licht doen branden.
Zit in een rolstoel maakt veel spastische bewegingen kan eigenlijk alleen z'n mond nog goed gebruiken. Is sterrenkundige, natuurkundige en nog watkundige.
Z'n naam ligt op het puntje van m'n tong wie helpt me.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
sorry geen idee...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Stephen Hawking
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja die bedoel ik
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ah... Ik zie dat mijn antwoord al gegeven was :). (Meestal lees ik de overige antwoorden pas nadat ik mijn eigen antwoord gegeven heb.)

Andere antwoorden (13)

Ik weet niet hoe oud je zoontje is, maar als hij nog geen 6 jaar is en hij vraagt zich dit soort dingen af dan is hij hard op weg om het zelf te worden ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
panteao, want die heeft over de 3300 punten...

Nee, op dit moment zou ik toch voor de man achter de speeches van de Amerikaanse president gaan. Een klein foutje kan fatale gevolgen hebben, dus die man moet superslim zijn om de juiste bewoordingen te kiezen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ehh Einstein???
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het mannetje die de wereld geschapen heeft...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Prana bedoelt waarschijnlijk Stephen Hawking, de natuurkundige.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zeg 'm maar dat 't waarschijnlijk Stephen Hwaking is. Is misschien niet zo, maar 't is ook erg subjectief.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hawking
stephen hawking is de slimste man ter wereld kijk maar op youtube.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Slim op welk gebied? Er zijn talloze mogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De slimste man is Bill Gates, want die verdiende met nix het allermeest.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
AWM
15 jaar geleden
Noem dat maar nix, een wereldwijd marktaandeel van 90% opbouwen....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je zal ze te eten moeten geven die steen en been klagen over Microsoft ;-)
Zeg hem zonder twijfel dat barack obama een groot en slim man is en die zonde papa hulp zijn weg gemaakt heeft. Yes we can.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
"Je vader jongen, je vader is de slimste man ter wereld". Dat wil hij graag horen en zijn vader natuurlijk ook.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik uiteraard :)

Maar goed: je kan bedoelen intelligentie of slimheid.
Er kan een heel groot verschil tussen de 2 zitten.

Wie daadwerkelijk het hoogste IQ ter wereld heeft zou ik niet weten maar als de knapste kop van de moderne tijd wordt over het algemeen prof. Stephen Hawkins aangewezen. 1 van de meest invloedrijke natuurkundigen van de moderne tijd.

In slimheid zie ik meer mensen die met niks heel veel kunnen maken. Bill Gates bijvoorbeeld is multi miljardair geworden en rijkste man ter wereld dankzij een stukje software dat hij niet eens zelf heeft geschreven maar gewoon heel goed wist te verkopen.
En de oprichters van Google die door een slim stukje zoek software slim toe te passen, multimiljardair werden.
Het vergt toch een apart talent om die mogelijkheden te zien en uit te buiten.
Of Hugh Nefner die toch van 1 van zijn favoriete bezigheden (mooie vrouwen kijken/om zich heen hebben) een goudmijn heeft weten te maken.

Maw: in slimheid zie ik meer het vermogen om als eerste een goed concept als zodanig te herkennen en toe te passen om er geld mee te verdienen (of er in ieder geval geld mee kunnen verdienen als je er voor kiest om dat niet te doen om wat voor reden dan ook).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kim Peek

http://www.youtube.com/watch?v=AfDEAIszuQI