Ik ben rechts handig,en toch bedien ik mijn telefoon het Gemakkelijkst met mijn linkerhand, Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Dat is een kwestie van aanleren. Ik ben ook rechtshandig en bel linkshandig, zodat ik met mijn rechterhand aantekeningen kan maken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus doordat je gewend bent om met je rechterhand aantekeningen te maken heb je jezelf aangeleerd om linkshandig te bellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ha, die Eef;

Links- of rechtshandigheid slaat niet altijd op al je handelingen. Mijn dochter schrijft linkshandig, maar doet heel veel andere dingen juist weer met rechts en sommige kan ze met beiden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat doen een hoop mensen die rechtshandig zijn. Anders zou het niet mogenlijk zijn om poppetjes te tekenen tijdens het bellen.
Het is ook fijner om met je rechterhand een nummer te draaien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet iedereen is helemaal rechts- of linkshandig. Zo zijn er genoeg rechtshandigen die met links een voetbal schoppen