Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een training waarbij je kunt letten op de expressie van je gezicht of je hele lichaam?

Vaak kun je aan mijn houding (non verbaal) zien hoe ik me voel. Ik kan bv geirriteerd zijn en dat zie je direct.
Ik wil dat niet want heb er echt last van.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
627
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jammer dat je er last van hebt... jij geeft blijkbaar de juiste signalen/lichaamstaal naar je omgeving... kan het nog eerlijker? de meeste mensen willen juist leren om dat te doen: eerlijk zijn op alle niveaus en dus ook op het niveau van lichaamstaal... als je er last van hebt dat mensen zien hoe je je voelt, zou je beter wat kunnen doen aan je geïrriteerdheid, of wat je dan ook dwars zit, dan te gaan leren hoe je een pokerface opzet...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Bij communicatietrainingen is een onderdeel": spiegelen. Dan moet je sparringpartner jouw houding en gezichtsuitdrukking nadoet, dan zie je het zelf, en vervolgens kun je er iets aan leren doen.

Toegevoegd na 6 dagen:
nadoet moet zijn "nadoen""
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb stemvorming gedaan. Dit is onderdeel van een serietoneel cursussen. WEllicht kan je het in deze hoek zoeken. Hier ga je heel specifiek aan de slag met je houding en expressie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding