bestaat er een geheime regering ?

Toegevoegd na 5 uur:
er wordt veel gespeculeerd met theorien waar soms je broek vanaf zakt , maar gisteren hoorde ik uit de nabije omgeving over een psycholoog die mensen behandeld die ge-mined-controlled zijn geweest door de binnenlandse veiligheids dienst....( i.v.m. de moorden die we in ons landje op bekende nederlanders hebben gehad ) al opmerkelijk om zo te horen ...maar toch.....ik weet het niet , maar het is wel interessant om over na te denken

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je met jou vraag bedoelt of er mensen zijn die de dienst uitmaken achter de schermen ??
Ja zeker weten, wat wij zien zijn de marionetten.
De welgestelde soms ex politici en andere die een boel in de melk te brokkelen hebben en bij bijv de rotary en de vrij metselarij zitten, zij maken voor een groot gedeelte de dienst echt uit.
Kijk bijv ( om er maar 1 te noemen ) eens op de wipkepedia waar wiegel momenteel allemaal een vinger in de pap heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Welnee, zet je benen op de grond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.yayabla.nl/news/show_article.php?articleid=172

het bestaat wel

veel leesplezier en kijkgenot
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jaha, voorbeeld de Bilderberg-groep, heel geheim allemaal!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als die bestaat weten we dat niet want een geheim is een geheim.
Als het bekend wordt is het geheim er niet meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een geheime regering als zodanig bestaat niet, maar uiteraard hebben regeringsleiders en de top van het (internationale) bedrijfsleven hun onderonsjes waarbij uiteraard belangen en beslissingen op tafel komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja die bestaat... eh, shit nu is ie niet geheim meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Regering is die instantie die nu de wetten maakt en o.a. daarmee het beleid bepaalt.

Dat is niet iets wat geheim kan gebeuren, want dan weet niemand wat er gebeurt.

Wat jij misschien bedoelt is of er mensen achter de schermen zijn die zo belangrijk en invloedrijk zijn dat de regering daar naar luistert. Wel, dat is zo. Die mensen zijn er, maar ook dat is geen geheim hoor. Er zijn genoeg belangrijke 'vriendjes' bekend van alle top politici... en die fluisteren heel wat af in de richting van de regering. Maar ja, die zijn het onderling ook niet altijd eens :-)
itsme
14 jaar geleden
in afghanistan hebben ze er heel veel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er word wel beweerd dat dit in amerika zo'n geheime regering is ! maar in dat land is er wel meer misterieus