Naast de bekende bootvluchtelingen komen er ook grote stromen mensen over land, via Turkije Europa binnen. Reisdoel is vaak Duitsland, of Nederland of evt Engeland. Zij kiezen voor de kortste route, met zo min mogelijk grensovergangen. Bij een grensovergang is de kans op controle immers het grootst.
8 jaar geleden
corzijlstra
8 jaar geleden
Zou het ook nog kunnen, dat men een te grote hindernis moet nemen in de Alpen? Op laagland zijn er meer mogelijkheden een grens te overschrijden. Denk jij, dat dat ook een rol speelt?