mijn zoon gaat dit jaar op school in een andere staat,daardoor hij blijft door de weeks wonen bij familie( mat/m vr)wat moet ik voor hem betalen?

hierbij bedoel kosten voor eten,wonen,wassen

Toegevoegd na 1 dag:
ik heb gerekend en ik denk dat 400 per maand een reele bedraag is voor eten 'douchen,zijn was doen,wat denken jullie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat zal je moeten overleggen met die familie, het ligt eraan wat zij voor hem willen betalen en wat jij voor hem wilt betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op www.nibud.nl kun je kijken wat je zoon kost, dat zou je dan aan je familie voor kunnen leggen met natuurlijk de vraag of zij het daarmee eens zijn.