ik zie vaak mensen met z'on half afgezakte broek is dat nou stoer doen of opwinding van mensen?

Is da iets fetisj? Of is da stoer doen? Wie weet een antwoord

9 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Om stoer te doen.
Ritsuka
9 jaar geleden
Komt oorspronkelijk uit de gevangenis, om aan te geven dat je 'beschikbaar' bent

Het beste antwoord

De oorsprong komt uit de gevangenis
Daar waren 3 soorten
1de sterkste die konden dingen voor zich zelf regelen zoals sigaretten
2mensen met geld die betalen voor dingen
3mensen die sex ruilen voor spullen en bescherming, en als teken dat je sex geeft voor spullen droegen ze hun broek laag een soort prostitui zeg maar
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is of was mode, veel (vooral) jongeren proberen dat te volgen. Dit heeft niets met stoer of opwinding te maken, meer met erbij willen horen, trendy willen zijn. Meeloperij dus eigenlijk.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
'mode'