Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar of niet waar? zie link

Twee Japanners hadden een behoorlijk grote zak. Ze droegen 134 miljard dollar met zich mee, maar werden gepakt toen in Italië de Zwitserse grens wilden oversteken.

De twee mannen zeiden niets aan te geven te hebben. Toen een van de douaniers hun koffer controleerde, bleek daar 134 miljard euro aan waardepapieren in te zitten. Als de papieren echt zijn, mogen de mannen 38 miljard euro belasting erover betalen

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar/2009/06/jappen_opgepakt_met_134_miljar.html

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
562
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
''Twee Japanners hadden een behoorlijk grote zak''...........LOL

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zeker niet ondenkbaar, er gaat geen transactie gepaard zonder dat de fiscus het zijne er van meepikt, klopt, walchelijk maar realiteit.
Uitzonderingen, transito of bepaalde vormen van schenkingen.
Zelfs als iemand een uitkering heeft wordt er nog belasting over geheven.
Eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat de belasting ook weer ten goede komt aan de mesen hoewel het ronpompen van geld in de vorm van belasting enerzijds en subsidies anderzijds en tijdrovende en dure bezigheid is en met de graaicultuur ook nog eens zorgd voor een oneerlijke verdeling.
Rijke betalen geen belasting wat die hebben goede adviseurs.
Zelf ken ik een schot met een grote zak maar die heeft nog niet eens 1 miljoen,
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waar, weet het nog, woonde daar toen. Was alleen vals, hadden ze zelf gedrukt. Volgens mij was het toataal trouwens een miljard aan waarde papieren.

Toegevoegd na 4 minuten:
Las miljoen, maar het klopt in je vraag 134 miljard
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding