hoe kan je in een facebook groep anonieme berichten sturen?

ik heb een groep aangemaakt om mensen te helpen en waar ze hun verhaal kwijt kunnen zodat mensen hun kunnen helpen maar er zullen ook mensen zijn die dat liever anoniem doen hoe kan ik dat instellen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.8K

Antwoorden (2)

Dat is onmogelijk, op Facebook kun je alleen met je eigen naam posten.

Toegevoegd na 9 uur:
Er is als gebruiker wel de mogelijkheid om een nieuw account aan te maken, met een andere naam. En dat je dan daarmee lid word van de groep om te posteh.
Maar als beheerder van de groep kun je niet een instelling aanpassen om iets anoniem te laten posten.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is niet waar, alleen moet je als je bij zo'n groep wilt een nieuw account aanmaken met een nickname als je die al niet hebt (ik heb ooit eens een 2e account aangemaakt met een nickname)
Ritsuka
9 jaar geleden
Je kunt het niet instellen als groepseigenaar, je kunt inderdaad als gebruiker een heel nieuw account aanmaken, maar de vraag is gesteld uit het perspectief van de beheerderr van de groep.
Misschien helpt het ook om deze groep in te stellen als een niet-openbare groep. Mensen die liever anoniem blijven zullen dan eerder over de drempel komen met hun verhaal. Aan de andere kant is Facebook juist bij uitstek openbaar. Een afgeschermd online forum is wellicht een meer geschikte vorm om deze mensen en hun verhalen veilig bij elkaar te brengen.