Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik word regelmatig s"nachts opgebeld,hoe kan ik dit stoppen?

Ik word s,nachts regelmatig opgebeld en hoor dan ee fluittoon van ongeveer 1 seconde. De beller zend geen telefoonnr. mee. Vroeger was dat overdag, en ongeveer om de twee dagen. Nu snachts, wat kan ik hiertegen doen? De stekker eruittrekken kan niet,daar ik een bedrijf heb en 24 uur bereikbaar moet zijnals dit nodig is.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
702

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Opnemen fluittoon, gelijk ophangen. Meer kan je er niks aan doen, als je de stekker er niet uit kan zetten.. Dan is er niet zo veel er aan doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Is het een vaste lijn, meschien geheim nummer aanschaffen.
Is het een mobiel, anderre simkaart/ nummer aanschaffen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je last van een belbot van het 1 of ander. Contact opnemen met je provider kan vaak al wel helpen.

Noteer dus vanaf nu elke keer de datum en tijd dat dit gebeurt en ga met die gegevens naar je provider. Deze kan dan zien waar dit vandaan komt, en er ook iets aan doen. (Antwoord van Krakkemik op onderstaande vraag)

Infofilter is tegenwoordig het belmeniet register geworden. www.belmeniet.nl

Deze vraag ging om een soortgelijk iets.
http://www.goeievraag.nl/vraag/ergens-achterkomen-annoniem-belt-mobiel.42116

Toegevoegd na 1 minuut:
Foutje in de link van bel me niet. Juiste link is https://www.bel-me-niet.nl/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klinkt als een fax. Sluit eens een faxapparaat aan op je telefoon en dan weet je misschien ook de afzender.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk even hardop: je tel nr. zou onterecht op een faxmachine kunnen staan die automatisch reclames per fax verstuurt.
Je zou toch met KPN contact op kunnen nemen. Er kan wel iets aan worden gedaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dit heb ik presies hetzelfde gehad,bleek dat mijn telefoonnummer bij een bedrijf geregistreerd stond ,die versturen reclames ed via faxapparaten.Mijn telefoonnummer leek op dat van een bedrijf hier uit het dorp,maar de nummers waren verdraaid.Het hield uiteindelijk vanzelf op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding