Wie ben jij?

Nu Goeievraag.nl toch steeds populairder aan het worden is, en aan de hand van een eerder gestelde vraag over of deze site een goede afspiegeling van de maatschappij is, deze vraag aan alle terugkerende bezoekers van deze site. Stel je eens voor aan de hand van onder meer deze vragen: hoe oud ben je, waar woon je, in welke sector ben je werkzaam? Eventuele hobby's en dergelijke mogen ook, namen hoeven niet per se. Zo krijgen we wel enigzins een beeld van wat voor 'type' persoon er toch achter al deze geniale vragen en antwoorden zit!

Oh en uiteraard hoor ik het voortouw te nemen. Ik ben 18, student en woon deels in Delft en Den Haag. Ik ben werkzaam bij een marketingbureau. Hobby's: uitgaan, piano spelen (7 jaar inmiddels) en reizen!

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Antwoorden (13)

dus toch een afspiegeling...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nou vooruit zal me een beetje bloot geven.
Ik woon in Tholen zeeland maar ben geen zeeuw.
Werkzaam: eigen baas. Webdesign en programeerwerk op maat.
Hobby's Hond, Internet, Wandelen, Modelbouw (schepen)
Leeftijd: voel me vaak nog 20 maar ben het niet
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik ben Kevin 18 jaar , woonachtig in westfries land en ik ben werkzaam in de sales.
hobbies zijn werken werken werken. en ik mag ook graag op GV zitten

Foto staat er ook , ben ik
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geef eerst zelf eens het goede voorbeeld dan! Krijg je van mij ook een antwoord.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
~M@rcel~ bijna 38 werkzaam als fac. medewerker op een kantoor omgeving Rotterdam.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben 37 jaar en woonachtig in een dorpje 20 km boven Amsterdam. In dit leven heb ik genoeg gewerkt, en mag sinds een paar jaar genieten van rust :-).
Hobbies zijn fotograferen, kruiden kweken in eigen kas, muziek en sushi.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
37 en je vind dat je genoeg gewerkt hebt? Luilak...
Edo de Roo, ik toon zeer weinig overeenkomst met het plaatje in mijn avatar. Zoek maar met google op mijn naam als je echt zo nieuwsgierig bent.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik kan nu wel opsommen hoe oud ik ben, waar ik woon, wat voor werk ik doe en wat mijn hobby's zijn maar weet je dan wie ik ben?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, jij bent Els. Je houd van honden en bent een verlegen en onzeker persoon.
Je hoopt op een dag een lieve man en een groot gezin te hebben, maar vind dat je op dit moment nog te jong bent en hoopt eerst nog carriere te maken.
Je woont alleen en red het goed alleen voel je je soms eenzaam. Je voornaamste drijfveer in het leven is je familie en je ambitie.
De hollandse keuken vind je het lekkerst maar je bent ook niet vies van af en toe Italiaans.
Amiricht?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
fout... maar dat lijkt me bijna overbodig om te zeggen. volgens mij heb je ook niet mijn onderliggende antwoord begrepen, namelijk dat een persoon niet samen te vatten is in een paar 'kenmerken'.
Tekstschrijfster. Bassiste (in een metalband). Jonger dan ik ben. Overtuigd atheïste en Darwiniste. Extravert. Introvert als het moet. Grote mond, klein hartje. Trouw. Kritisch. Noorden des lands.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
25, kerel, gesitueerd rond het midden van het land. Werkend op kantoor bij het rijk. Ultrarationalist. Plezierfundamentalist.

Hobby's lopen uiteen, en zijn zeer afhankelijk van hoe ik me op dat moment voel. Wat ik nu fijn vind om te doen, heb ik volgende week totaal geen trek in, en vice-versa. Circuleer meestal tussen rollenspellen, japanse animatie, films, boeken lezen (dan weer een periode enkel wetenschappelijk, dan weer puur vermaak als fantasy en sci-fi), en computergames.

Gaan idee waar ik over tien jaar zit, maar reuze benieuwd om het uit te vinden!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik heb dat lange stuk ff niet gelezen maar ik ben:...

ik ben...eh
ik ben...ehm
ik ben...tja

nee, ik BEN!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben Pieter (goh, wat een passende nickname heb ik toch). Ik ben inmiddels alweer 18 jaar. Ik woon in de Randstad, ongeveer tussen Gouda en Rotterdam. Ik doe voltijd pabo op de CHE in Ede. En iedereen verlkaart me gek dat ik niet op kamers ga. Ik woon dus nog gewoon thuis. Ik heb een bijbaantje in de plaatselijke supermarkt, al is dat ook niet helemaal geweldig. Verder ben ik een echte genieter. Van de meest kleine dingetjes kan ik al genieten! En dat was Pieter in een vogelvlucht!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Na und, een beetje laat, maar beter laat dan nooit.

Ik ben Martijn Lodewijk (viel ook al enigszins te raden), ik ben van bouwjaar 1979, woonachtig in Harlingen, mijn pincode is: nee, dat mag je niet van me weten.

Verder houd ik nog van hobby's als ik ze maar niet hoef te hebben. Nee even serieus, ik heb ze wel, maar nogal wisselend, veel van mijn hobby's zijn wel gerelateerd aan zelfstudie, computers en internet. Ook computerspellen en dan met name de wat serieuzer bedoelde simulatiespellen kan ik op prijs stellen. Actievere hobby's heb ik op dit moment niet, dit heeft weer iets met langdurige ziekte te maken, maar daar ga ik niet al te veel over vertellen.

Ik ben min of meer werkzaam als helpdeskmedewerker in de telecom / internetsector, maar ik ben door verschillende factoren waarschijnlijk binnenkort werkloos, hoe het dan verder moet en hoe het in de toekomst verder moet zie ik dan wel weer.

Gepost op: vrijdag 10-04-2009 04:01:07