Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie ben jij?

Nu Goeievraag.nl toch steeds populairder aan het worden is, en aan de hand van een eerder gestelde vraag over of deze site een goede afspiegeling van de maatschappij is, deze vraag aan alle terugkerende bezoekers van deze site. Stel je eens voor aan de hand van onder meer deze vragen: hoe oud ben je, waar woon je, in welke sector ben je werkzaam? Eventuele hobby's en dergelijke mogen ook, namen hoeven niet per se. Zo krijgen we wel enigzins een beeld van wat voor 'type' persoon er toch achter al deze geniale vragen en antwoorden zit!

Oh en uiteraard hoor ik het voortouw te nemen. Ik ben 18, student en woon deels in Delft en Den Haag. Ik ben werkzaam bij een marketingbureau. Hobby's: uitgaan, piano spelen (7 jaar inmiddels) en reizen!

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
767

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (13)

dus toch een afspiegeling...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nou vooruit zal me een beetje bloot geven.
Ik woon in Tholen zeeland maar ben geen zeeuw.
Werkzaam: eigen baas. Webdesign en programeerwerk op maat.
Hobby's Hond, Internet, Wandelen, Modelbouw (schepen)
Leeftijd: voel me vaak nog 20 maar ben het niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik ben Kevin 18 jaar , woonachtig in westfries land en ik ben werkzaam in de sales.
hobbies zijn werken werken werken. en ik mag ook graag op GV zitten

Foto staat er ook , ben ik
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geef eerst zelf eens het goede voorbeeld dan! Krijg je van mij ook een antwoord.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
~M@rcel~ bijna 38 werkzaam als fac. medewerker op een kantoor omgeving Rotterdam.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben 37 jaar en woonachtig in een dorpje 20 km boven Amsterdam. In dit leven heb ik genoeg gewerkt, en mag sinds een paar jaar genieten van rust :-).