Wat zou je doen als je met 50 andere mensen de laatste op aarde was?

En iedereen is bij elkaar.
Dan mag je zelf verzinnen wat voor 50 andere mensen (wat ze kunnen/beroep etc).

Zou je de leiding nemen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Eerst een leider kiezen in volle consensus en gedragsregels opstellen en dan plannen wat te plannen valt. Zoniet gaan zelfs die laatste vijftig elkaar levend verscheuren. In teambuilding en survival cases zijn dit essentiële voorwaarden om te overleven in welke omstandigheid dan ook.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Heel snel de mooiste vrouw claimen in het kader van het redden van de mensheid.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Om het voortbestaan van de soort te waarborgen zullen we moeten overeen komen dat sex gewoon vrij moet zijn.
Tot er 1000 mensen zijn dan weer normaal doen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het ervan nemen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die mensen allemaal grondig testen op ziektes zoals HIV.

Is iedereen "schoon" dan flink wat baby's maken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
voortplanten hahahahaha

en dan uiteraard wel met de vrouw van je dromen aub
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als dat je "familie" dan zou zijn, hard weg rennen.
Voorstellen dat je ( minimaal 9 maanden als je snel iemand hebt gevonden ) met die 50 continue samen bent.
Om gek van te worden. Urk all over again !!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
voor het grootste deel weer op ouwen de leider worden en in het begin (en alleen het begin) een regel maken dat je als vrouw minstens 1 keer een kind hebt verwekt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou erg goed zorgen voor de rest. Eindelijk de kans hebben om te zorgen dat iedereen gelukkig is.
Verder verbieden om kinderen te maken. Dan is de aarde eindelijk van de infectie af die mensheid heet.