Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaan er in Nederland geldautomaten waar briefjes van 5 euro uit komen?

Heb diverse mensen horen beweren dat die automaten er zijn. Ben ze echter zelf nog niet tegengekomen.

Alle geldautomaten die ik tot op heden ben tegengekomen geven minimaal 10 euro en wel in 1 biljet!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
25.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de eerste vraag die ik tegenkom met geen minnetjes,daarom plus 1 voor de vraag

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ja bij ons bij de rabobank in apeldoorn komen er net zoveel briefjes van 5 of 10 uit wat jij zelf wil,je tikt het bedrag in en daarna tik je in wat je wilt hebben
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ja, bij de Rabobank kan dat. Zelfs munten kun je pinnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij kan je ook bedragen eindigend op €5,- pinnen.
Bij met neme de RABO bank hier om de hoek, kan je een bedrag in enkel briefjes van €5,- laten uitbetalen.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
In plaats van 'gewoon' pinnen moet je de optie nemen om zelf een bedrag in te vullen. Als je zelf een bedrag invult krijg je daarna een keuze hoe je het wilt hebben. Bijvoorbeeld je kiest 40 Euro dan krijg je meerdere opties zoals 2 x 20 of 4 x 10 etc. Bij de Rabobank zitten er wel briefjes van 5 Euro in, andere banken weet ik niet zeker, hier in ieder geval niet.

Toegevoegd na 30 minuten:
Het 'kan' trouwens automaat afhankelijk zijn. Ook automaten van dezelfde bank zijn niet altijd hetzelfde. En de ene kan dus wel vijfjes hebben en de andere niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, hier in Brussel heeft de ING ze ook!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de Rabobank in ons dorp rollen de vijfjes gewoon uit het automaat hoor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook bij ons bij de Rabobank komen de €5,00 briefjes eruit. Ook zo veel als je wilt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet alle Rabobanken. Waarom dat zo is, weet ik niet. Het kan bijvoorbeeld in Oudewater, waar ik toevallig was. Ik was helemaal verbaasd...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding