Omdat ze zo leuk zijn !
Mijn favoriete plekken zijn luchthavens en stations : mensen op reis...
Maar een terrasje-met-uitzicht of een bank in een zomer-park doet het óók prima.
Hele boeken schrijf ik in gedachten : waar gaan ze heen? Móéten ze, of wíllen ze? Hebben ze ruzie gehad? Zijn ze stiekem verliefd, maar weten het nog niet van elkaar?

Heerlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
herkenbaar, ik heb ook zo'n rijke fantasie.

Andere antwoorden (10)

omdat alle mensen weer anders zijn. er loopt er bijna niet 1 dezelfde.
somige lopen er best appart bij. gewoon leuk om al die exemplaren te bekijken :)
14 jaar geleden
Vanwege de gedachten, vergelijkingen, meningen, oordelen, fantasieën en associaties waar onze geest zo verzot op is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leukste wat er is.
Op een terras in de zon,vlakbij een drukke winkelstraat.
De grote verscheidenheid van mensen wat er voorbij komt.
Daar kan geen tv programma tegenop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat mensen interessant zijn. Het is ook leuk om te zien hoe bepaalde mensen zich kleden. Ook is het leuk om al die verschillen te zien, dun, dik, mooi, minder mooi.
Ook is het leuk hoe mooie mensen door hun kleding ook minder mooi kunnen zijn en hoe minder mooie mensen erg mooi kunnen zijn omdat ze aandacht hebben voor hun kleding.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om ons beter te voelen dan een ander, puur uit eigenbelang dus!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
om te kunnen lachen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je proeft even de energie van de ander, heel aantrekkelijk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We zijn observators, dat zie je al terug bij kleine kinderen,die elkaar bekijken. Iedereen is uniek iedereen gedraagd zich anders. Dat maakt het mensen kijken zo leuk. Houdingen, bewegingen, nonverbaal en verbaal gedrag. Soms kun je zien aan mensen hoe ze zich lijken te voelen.
Geweldig om te doen vanaf een terrasje;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Terrasje pakken? :)+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja hoor hahha proost ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Proost! Veel mensen te zien op gv he? :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja ja ik observeer jou ook edje hhhaha maar je gedraagd je gezellig hoor ;)
Omdat we nog een beetje afstammen van de apen ;)

Nee ik denk dat dat gewoon in ons zit.. en je karakter speelt natuurlijk ook een rol!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat we zo verrast zijn hoe uniek elke persoon is.