Door de meldkamer onnodig teruggebeld, wordt dit geregistreerd?

In alle paniek belde ik 112 voor iets wat onnodig bleek. Ik werd doorverbonden, maar een helder moment zorgde ervoor dat ik ophing. Vervolgens werd ik teruggebeld door de brandweer. Ik legde de situatie uit en mij werd gezegd wat ik zou moeten ondernemen voor het probleem (inmiddels wist ik het zelf ook). Wordt de onterechte melding geregistreerd? Kan ik hiervoor een waarschuwing/boete krijgen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee hoor,ze begrijpen daar ook wel dat mensen in een panieksituatie 112 bellen terwijl dit in feite niet nodig is.