Waar moet een moderne man aan voldoen?

Hoe moet hij zich gedragen, hoe moet hij eruit zien, werk, etc...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Zekerheid, vertrouwen en steun uitstralen. Daarnaast is het belangrijk vader en man te zijn. Als vader moet je altijd klaar staan voor je kind, als voor de moeder. Gescheiden of niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Als hij zichzelf is, dan voldoet hij tegenwoordig prima...

Dan is alles ondergeschikt daaraan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed gekleed,lichamelijk verzorgd, galant, welbespraakt, en moet emoties kunnen tonen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blijkbaar aan wat van hem verlangd wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het goed is moet het er helemaal niet toe doen hoe hij eruit ziet, en wat zijn werk is. Als hij maar zichzelf is en met zelfvertrouwen zijn rol in deze wereld vervult.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en zichzelf zijn, dus zich niet steeds willen aanpassen aan hoe anderen denken dat hij zou moeten zijn. Je moet zijn wie je bent, die wie je vindt dat je zou moeten zijn.
De moderne man heeft stijl, zelfvertrouwen, oog voor detail en charme.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hij moet normen en waarden kennen, en respect kunnen tonen. luisteren als we wat vertellen, dus niet aleen horen wat ze willen horen. (ai word al moeilijk). maar wat zou je verder nog meer wensen? een ideale man bestaat dus bijna niet! ;-) en veranderen heeft geen nut, en niet fijn voor hemzelf.... dus laten zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niets zo leuk, als een man die zich daarover geen zorgen maakt. Als die maar aan zichzelf voldoet, lijkt mij het belangrijkste.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een moderne man moet een goede partij zijn voor de moderne vrouw (lees: partner).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een moderne man moet z'n horen goed schoonhouden en aardig zijn tegen honden en katten.