Stel ik ben lid van een clud ofzo.en om nieuwe leden te werven geven ze een kado weg..heb ik daar dan ook recht op?

Je hoort vaak als je nu lid word dan eerste maand voor maareen X bedrag.dan heb je dus leuke korting, of ze geven er kado bij maar als trouw lid krijg je niets... kan dat(ja want gebeurd) maar mag het ook?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ook al ben je onder bepaalde voorwaarden lid geworden van iets en dat geld ook voor als je iets koopt hen je daarmee de op dat moent geldende voorwaarden aanvaardt.
Toch loont het wel degelijk de moeite om als trouw lid kenbaar te maken dat jij ook wel van een dergelijk voordeeltje of cadeautje wil profiteren en door bijvoorbeeld te suggereren dat je anders je huidige lidmaatschap opzegt en naar en ander gaat per eerstvolgende vervaldag of iets dergelijks om daarna weer lid te worden als zich een mooie gelegenheid voordoet wil nog wel eens helpen om ook iets gedaan te krijgen.
Je hebt in principe nergens recht op maar uit eigen ervaring weet ik dat het vaak de moeite loont het toch te proberen.
Net als afdingen in winkels heel wat op kan leveren en het bovendien gewoon een (leuke) sport wordt om het in ider geval te proberen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee das domme pech. Je kunt het ze lief vragen maar de kans is groot dat je dat niet krijgt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee,ze hebben jou al gestrikt,daar gaan ze geen moeite meer voor doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahahahha nee dat zou mooi zijn. Ze hebben jou als klant binnengehaald en misschien ook wel een presentje gegeven. Om nieuwe klanten te werven (in deze moeilijke tijd) zul je extra moeite moeten doen. Dus doen ze dit vaak in de vorm van een presentje of een maand korting en ja,.... das lullig voor de trouwe klanten maar dat is niet anders, zo werkt dat nu eenmaal.