Asociaal of niet? zie uitleg

Als je alleen op een overvol terras zit aan een tafeltje van 4 en mensen vragen of ze bij je mogen zitten, is het dan asociaal om te zeggen dat je dat liever niet wilt?

Weet jij het antwoord?

/2500

Vind ik wel. Je zit aan een tafel voor vier personen! Je gaat toch ook in de bus of tram niet op twee stoelen tegelijk zitten?

Ik denk het toch wel een beetje. Zie verder bij 'reactie', omdat het geen antwoord is op deze vraag :-)! Toegevoegd na 5 dagen: Mijn reactie was nl: "In onze vakantie hadden we dat ook een paar keer in Z-DL. Ook toen kwamen er mensen (duitsers) aan ons tafeltje zitten. Hartstikke leuk was dat! Ze gaven ons tips wat nog meer het bekijken waard was. Dus het kan ook juist heel leuk zijn als mensen aan je tafelje komen zitten ;-)!"

Nee ik vind dat niet asociaal. Als jij behoefte hebt om even rustig op het terras in je eentje wat te drinken dan mag dat. Als er ergens een tweepersoons tafel staat zou je wel even kunnen verhuizen. Maar anders mag je gewoon blijven zitten. Het zou ook nog kunnen dat je een vriend verwacht die straks aanschuift.

ALLEEN OP EEN OVERVOL TERRAS ZITTEN KAN NIET! HET IS MEER ASOCIAAL DAT JE ALLEEN AAN EEN TAFEL VAN 4 GAAT ZITTEN! ALS HET GEZELLIGE MENSEN ZIJN, PRIMA TOCH...

Ik denk niet dat je dit gelijk asociaal kunt noemen. Jij hebt dat tafeltje veroverd, die andere kunnen ook best wachten. Ik zou er niet zo veel moeite mee hebben, als je op een overvol terras zit, heb je blijkbaar niet echt de behoefte om rustig alleen te zijn. Mooi mee genomen toch? Misschien kun je nog een stel leuke vrienden maken!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100