Evolueert de mensheid wel als alles terugkomt?

Toegevoegd na 13 uur:
Ik bedoel eigenlijk dat muziekbands terugkeren, sporters, kledingtrends, cinemazalen,...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

De mens is nog lang niet af. Wij evolueren gestaag voort, volgens de wetten van Darwin. Maar waarnaartoe? Deskundigen voorspellen een sterk vergroot hoofd, maatje basketbal. En meer sociale vaardigheden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ja, de mensheid is nog steeds bezig te evolueren.
Niets komt werkelijk terug, alleen gevoelens, gedachten, etc..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor. Iedere keer als ik ergens terugkom ben ik een beetje verder geevolueerd. En het is maar de vraag of allen en iedereen terugkomt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geloof er niet in dat de mens over een korte periode van enkele duizenden jaren evolueert. Het proces wordt ook dermate verstoord door medicijn gebruik, kunstmatige inseminatie en dergelijke dat er eerder sprake zal zijn van het tegenovergestelde wat "involutie" genoemd wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij elke geboorte en elk overlijden verandert de genetische samenstelling van "de mensheid".

Daar deze verandering over tijd niet stopt, stopt de evolutie ook niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mode komt terug.... en toch zegt men dat daar ook sprake is van evolutie....
14 jaar geleden
Ja, omdat niets terugkomt. Dat lijkt misschien alleen maar zo. Het is wel degelijk anders, al is het verschil misschien erg klein.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niets komt terug, totaal niets, het is altijd iets nieuws dat tevoorschijn komt, nooit iets ouds dat terugkomt...

De mensheid evolueert wel degelijk, maar niet doordat er iets terugkomt...