Kan je zorgen dat er aandacht komt voor iets wat bijna niemand belangrijk vindt? Zoja, hoe?

Als jou iets heel erg bezighoudt, terwijl bijna niemand anders er iets om geeft, en je hebt al verteld wat er zo belangrijk aan is, kun je dan tóch zorgen dat er aandacht voor komt? Zoja, hoe?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat voor onderwerp betreft dit?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat doet er toch niet toe?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het doet er misschien niet toe, maar misschien blijken er hier wel degelijk mensen te zijn die het onderwerp ook boeiend vinden :) en dan is er al iets gewonnen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Vrouwe70 Dat doet er mijns inziens wel degelijk toe als de vraagsteller snelle resultaten wil boeken.
Wie vaag blijft zal vage antwoorden krijgen en daardoor ook trager tot een gewenst resultaat komen. Lijkt mij evident, toch? @noepetote... Een + voor deze tot nadenken stemmende vraag.
Ik heb met een Glimlach van herkenning jouw vraag gelezen en die deed mij terugblikken naar mijn wonderlijke ontdekkingstocht ;-) Liefs, Succes en fijn weekend nog!

Het beste antwoord

Ga eerst eens via Google op zoek of het wel klopt dat hetgeen jij belangrijk vindt door bijna niemand anders belangrijk gevonden wordt want vaak kom je dan tot de vaststelling dat er wereldwijd wel degelijk heel wat meer mensen met hetzelfde begaan zijn dan jij nu kan vermoeden.

Het kan zijn dat er bijvoorbeeld meer Engelstalige mensen met hetzelfde begaan zijn en dat het er daarvoor voor jou op lijkt dat er bijna niemand belangstelling heeft jouw interesses.

Ik heb dat vroeger meermaals zelf meegemaakt en als ik daar nu op terug blik dan is die bewuste zoektocht naar erkenning voor mijn interesses een sterk bepalend keerpunt geweest in mijn leven.
Ik heb stapsgewijs ontdekt dat er zich Altijd wel ergens gelijkgezinden bevinden doch dat je op een gegeven moment uit jouw comfortzone van bestaande contactpersonen dient te treden als je ook daadwerkelijk contact wil leggen met die gelijkgezinden.

En dan merk je tot groot jolijt dat er voor zowat elk onderwerp (zoniet alle) reeds behoorlijke platformen bestaan waar je vaak ook gratis publiciteit kan maken voor hetgeen voor jou belangrijk is.

Omdat je niet schrijft waarop hetgeen jou bezighoudt precies slaat kan ik je geen concrete aanwijzing geven waar zich reeds een broed-platform bevindt voor jouw spreekwoordelijk ei ;-)

Toch weet ik zeker dat je aan de hand van mijn antwoord al een aardig stuk dichter kan/zal komen bij hetgeen jij wil bereiken.

Liefs en veel Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Door actie te voeren.wellicht kun je het onderwerp ludiek brengen.zorg dat het opvalt en blijf herhalen.maak er een (kunst)project van.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+je. een kunstproject is een goede