Waarom lopen (film)sterren bijna altijd met een zonnebril op?

Om niet op te vallen?:)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ha, die Bertie;

Er zijn filmsterren die zich laten sponsoren door modehuizen, schoenenfabrikanten, juwelendesigners en horlogemerken om gratis met hun spullen te worden gezien, dus er zullen ook wel van dat soort contracten met zonnebrillenmerken zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Ik denk inderdaad vaak om niet op te vallen.. toch een soort van vermomming.
Daarnaast is het denk ik een modeverschijnsel... stoere hippe zonnebril op en je hoort er helemaal bij!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien om minder goed herkend te worden - of gewoon om te laten zien hoe 'diva' ze zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op een bewolkte dag met een zonnebril op rond lopen,vraagt juist wel om aandacht he?:)
Omdat ze verblind worden door hun eigen stralende ster...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er lopen vaak papperazzi achter ze aan, en zo kunnen ze zich ietwat verbergen.
14 jaar geleden
Ze willen niet altijd worden herkend (door opdringerige fans of paparazzi). Mensen zijn vaak het best te herkennen aan hun ogen. Daarom "bedekken" (film)sterren juist hun ogen met een zonnebril.
Antoni
14 jaar geleden
Ze willen juist opvallen.
Ze willen juist herkend worden.
Hoe meer 'ster' ze zich voelen, des te groter de bril.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zonnebrillen verbergen niet alleen je ogen, ze verbergen tegelijk veel emotie.
Dat je gefotografeerd wordt door paparazzi is onvermijdelijk, maar dat je ogen niet mee lachen met je mond kunnen zonnebrillen goed verbergen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze willen niet opvallen door op te vallen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze doen net of ze niet op willen vallen, en vallen dus juist op.

Verder is het om te voorkomen dat ze iemand recht in de ogen kunnen kijken. Wanneer een bekend persoon een journalist recht in de ogen kijkt is dat voor deze journalist het sein om gelijk zijn vragen af te kunnen vuren, want hij heeft oogcontact, wat eigenlijk een voorwaarde is voor communicatie. En het bekende persoon wil geen communicatie. (althans, niet met journalisten e.d.)