Uit mijn ervaring: dit poststuk zal een aantal keer in de ronde gaan, vaak lopen er verschillende postbezorgers die route en soms weet iemand het wel. Verder kun je als postbezorger aanbellen in de straat of iemand aanspreken of die weet waar die persoon woont en er kan eens op internet gekeken worden door een ijverige postbezorger. Een rouwkaart maken we open en dan wordt er contact opgenomen met het postadres om zo toch nog de kaart op tijd te bezorgen.

Als er echt geen adres gevonden wordt sturen we de post naar een bepaald adres in Nederland, daar kijken ze er soms nog naar en soms wordt de post dan open gemaakt en wordt er contact opgenomen. Na een poosje wordt die post weggegooid (als er binnenin ook geen adres staat).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dan zal de postbode altijd kijken of de naam overeenkomt met namen rond om dat nummer. Is dat er niet dan gaat het retour afzender.