Hoe vindt jij het datje als moeder vanje 7 jarige zoon niet bij het aan en uitkleden voor en na zwemles (gezamelijke ruimte jongens) mag zijn?

Toegevoegd na 22 seconden:
I.v.m. de geloofsovertuiging van anderen ( moeders mogen dan andere kinderen niet bloot zien)

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik vind dat geen enkel probleem. Kinderen worden jong volwassen. Dat je geen vrouwen in de mannen kleedkamers hebt vind ik prima. Ze kunnen zich met 7 prima zelf aankleden toch? Heeft voor mijn gevoel niet veel met geloof te maken trouwens..

Misschien is het zo dat het meer met angst voor misbruik te maken heeft. .. Toen ik als juf ging werken heb ik een 'verklaring van goed gedrag' bij de gemeente gehaald en bij de administratie gebracht.

Die "anderen " zijn die wel in de gezamelijke ruimte? Zo ja, dan zou ik protesteren. Zo nee, gewoon respecteren.

Ik vind het eigenlijk een beetje belachelijk! Waarom zou je je kind niet mogen helpen? Als die andere moeders daar problemen mee hebben, is dat dus ook hun probleem en moeten zij een oplossing zoeken. Zoals met hun eigen kind appart in een klein kleedhokje gaan b.v. Volgens de Nederlandse cultuur en normen is het immers volkomen geaccepteerd om als moeder je kind te helpen met aankleden na het zwemmen. Gewoon doen dus! Dit is mijn mening.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100