Het is schandalig! Al moet ik toegeven dat ik zelf ook geen rokje aanhad. Toch nog een beetje frisjes, zo 's ochtends vroeg naar mijn werk. Volgens mij is rokjesdag een stuk uitbundiger die jaren dat het in het weekend valt!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Omdat dit misschien wel achterhaald is en de Nederlandse vrouw steeds slimmer wordt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tja, is wel jammer. Ben er vandaag met de rolstoel op uit geweest. Je zit precies op de juiste hoogte... :-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat een bikini ook goed staat met dit weer?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat de moderne mens niet door anderen laat bepalen wanneer ze iets gaan doen. Als iemand een rokje wil dragen doen ze dat wanneer ze dat zelf willen... zoals het hoort.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Valt iedereen dan plotseling op iemand van het zelfde geslacht op gayday?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik werk op de zuidas, Ik heb ze wel gezien hoor de rokjes.
Maar als je ze gemist hebt, er komt vast nog wel zo'n dag dit jaar.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij mij meer dan voldoende rokjes op het werk, soms met een panty eronder in keukenzeil-motief !