Bestaat er een website waar je allerlei gratis uitjes kan vinden die jaarlijks worden georganiseerd?

Bijv het vliegerfestival in Scheveningen, open dagen bij de marine etc etc. Ik mis altijd dat soort dingen en dan zien mijn kinderen 's avonds op het jeugdjournaal wat voor leuks er dit weekend weer was. Bestaat er een website waar dit soort landelijke gratis uitjes op staan? Dus in 1x alles bij elkaar?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Nog een paar websites met allerlei actuele evenementen:
http://www.evenementkalender.nl/2013-05-11
http://www.leukedingendoen.nl/agenda
Minder inspelend op de actualiteit, maar wel veelzijdig, is deze:
http://www.dagjeweg.nl/hemelvaartsdag
Pieter2011
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De gratisuitkalender was wel wat ik zocht maar er staat te weinig op.
De uitvandaag bevatte al veel meer maar er staat eerst een hele rij commerciele toestand (efteling enzo op). Daarom ga ik maar voor de evenementkalender als best bruikbaar maar een samensmelting van die drie zou ik wel toejuichen! Bedankt allemaal voor het meedenken!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De gratisuitkalender was wel wat ik zocht maar er staat te weinig op.
De uitvandaag bevatte al veel meer maar er staat eerst een hele rij commerciele toestand (efteling enzo op). Daarom ga ik maar voor de evenementkalender als best bruikbaar maar een samensmelting van die drie zou ik wel toejuichen! Bedankt allemaal voor het meedenken!

Andere antwoorden (4)

Deze lijkt mij heel goed: http://www.gratisuitkalender.nl/Default.aspx

Op de homepage staan de nieuwste uitjes en je kan per maand bekijken welke evenementen gratis te bezoeken zijn.
Antoni
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat valt nog tegen aangezien bijv dat vliegerfestival er al niet op staat of zou dat nog kunnen komen?
Antoni
10 jaar geleden
De website lijkt, nu ik haar wat beter heb bekeken, afhankelijk van tips van gebruikers. Ik miste zelf de Deventer Boekenmarkt op zondag 4 augustus 2013. Dat evenement lijkt mij ook iets wat door het Jeugdjournaal zal worden gemeld. Ik heb de tip via de website doorgegeven. Kortom: de website biedt een mooie start, maar is nog niet helemaal wat we zoeken!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, wel jammer, er staat ook zo weinig op van deze maand. Ik hoopte nog iets leuks voor morgen of moederdag te vinden.
Antoni
10 jaar geleden
Misschien is deze handiger, ook vanwege de zoekfunctie: http://www.uitmetkinderen.nl/zoeken/Gratis-uitjes.htm
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hmm nee die ken ik al en ik ben niet op zoek naar alleen kinderuitjes, daar worden mijn puber en bijnapuber nu wel te oud voor ;) maar wel bedankt voor het meedenken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het zijn ook niet de dingen die ik bedoel, dus de jaarlijks terugkerende dingen zoals open monumentendag, vliegerdag, open dag op dit of dat...
Antoni
10 jaar geleden
Die laatste website is handig om een evenement te vinden:
- gratis
- voor kinderen
- op Hemelvaartsdag en/of Moederdag (uit je tweede reactie) Dat zijn (deels) weer andere dingen dan:
- jaarlijks (uit je vraag)
- vermeld in het Jeugdjournaal (uit je vraag) De evenementen op de website die ik in mijn reactie heb vermeld, voldoen niet allemaal aan de wensen uit je allereerste vraag.
Antoni
10 jaar geleden
Mijn derde reactie heb ik zojuist geschreven. Ik zie nu pas jouw derde en vierde reactie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik waardeer je zoektocht ook wel maar tussen alle kinderboerderijen, restaurantjes en kinderspeeltuinen raakt alles een beetje ondergesneeuwd daar en zoals ik al zei: het gaat gewoon om algemene uitjes, niet voor kinderen. Ik wil gewoon iets met jaarlijkse dingen, geen dingen die altijd wel open zijn maar eenmalig te bezoeken dus.
Antoni
10 jaar geleden
Dan is deze http://www.gratisuitkalender.nl/Default.aspx toch beter, ondanks dat er niet alles op staat.
Als ik jouw was zou ik elk weekend invoeren in Google de datum en dan evenement dan kom je vast op leuke dingen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zelf kijk ik vaak op de site Uitmetkinderen.nl, hierop staan ook gratis uitjes en soms eenmalige dingen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of het uitjes zijn die jaarlijks georganiseerd worden weet ik niet, maar de site Uit vandaag vind ik wel overzichtelijk. Je kan de activiteiten o.a. per provincie, op datum en richtlijn prijs (ook geen prijs) sorteren.