Kan ik op de verloren/gevonden website van gemeentes ook zoeken naar verloren objecten?

Vandaag heb ik een sierraad gevonden op straat en toen ik ging googelen wat ik daar tegenwoordig mee moet doen kwam ik via mijn gemeente op de website: https://www.verlorenofgevonden.nl/

Ik heb keurig alles ingevuld maar ik wilde eigenlijk kijken of iemand het ook als verloren heeft opgegeven maar ik kom er niet uit. Is dat niet mogelijk of doe ik iets fout?

Toegevoegd na 1 dag:
Ik heb alles ingevuld maar ik kom mijn eigen gegevens niet tegen als ik doe alsof ik degene bent die het verloren is. Degene die het echt verloren is kan dus mijn gegevens niet vinden.

Hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat lukt er dan precies niet want ik zie wel iets staan als ik bijvoorbeeld mobiele telefoon in typ.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kun jij in je woonplaats dan zo zoeken dat je een kaartje krijgt ofzo of iets anders zodat je kunt zien wat er allemaal verloren is? Hoe doe je dat dan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja,aan de linkerkant vul je je woonplaats en de vermoedelijke datum in en je vinkt daaronder aan om welk voorwerp het gaat en dan op zoeken klikken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb het elke keer geprobeerd met mijn sieraad maar dat werkte maar niet. Het lukt wel met een mobieltje maar ik kan mijn sieraad maar niet vinden?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik begrijp het ook niet,is het wel gelukt om het sieraad er op te zetten?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Onee,ik lees nu pas dat het met je mobieltje wel lukt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee niet met mijn mobieltje maar zoeken naar mobieltjes ;) Dan kom ik wel wat tegen, ook met zoeken naar horloges, maar mijn sieraad kan ik niet vinden. De eerste keer is het ook niet goed gegaan want toen ik het de tweede keer deed kreeg ik ook melding dat het zo helemaal goed was maar nog kan ik het niet vinden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vreemd dat het bij jou niet lukt want ik krijg wel alles te zien in mijn regio.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou er is blijkbaar geen sieraad verloren in dezelfde categorie als de mijne en mijn sieraad is niet zichtbaar. Dat moet de reden zijn. Balen, ik weet niet hoe ik dit moet oplossen nu.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In welke regio/plaats is het,misschien dat ik eens kan kijken of ik iets erbij zie?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan moet je mij even prive mailen ;)

Het beste antwoord

Het blijkt dat gemeenten zijn aangesloten bij die site,ook stond er dat gevonden of verloren voorwerpen zo snel mogelijk op de site geplaatst worden en aangezien het zaterdag geen werkdag was,zal dit denk ik pas vanaf maandag gebeuren,maar dan begrijp ik nog niet dat particulieren dit kunnen melden op die site of het moet via de gemeente gaan en pas na goedkeuring geplaatst worden?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heel gedoe, inmiddels heb ik een mail gehad dat mijn gevonden voorwerp er op moet staan maar het is niet zichtbaar. Ik heb mijn gemeente gebeld en ik zou terug gebeld worden door degene die mijn voorwerp op die site heeft gezet maar ik heb nog niets gehoord. Ik weet wel zeker dat als degene er op kijkt die iets verloren is dat niet na 2 wk nog eens doet!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat schiet zo ook niet op en vandaag en morgen zal er wel niet gewerkt worden dus wordt het pas maandag weer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het ontneemt je de moed om op die manier nog iets te melden.

Andere antwoorden (1)

Als het goed is registreert jouw gemeente verloren en gevonden voorwerpen. De website verlorenengevonden.nl stuurt een e-mail naar de gemeente waar het voorwerp gevonden is en die zal het gevonden voorwerp registreren en kijken of het als verloren gemeld is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, de gemeente doet niets meer. Alles moet volgens die site, zoals nog veel meer gemeentes in nederland.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij moet de gemeente er wel iets mee, het registreren van gevonden en verloren voorwerpen is namelijk van de politie naar de gemeente overgegaan. De gemeentes die alleen naar de site die je noemt, verwijzen maken zich er dan wel erg gemakkelijk vanaf..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja en de gemeentes hebben samen deze site opgezet. Wat is er mis mee?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op de site staat: Dit is de officiële website waar 205 Nederlandse gemeenten alle gevonden voorwerpen publiceren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er is niets mis met de site, maar niet alle gemeentes doen eraan mee. Ik hoop overigens dat het probleem waar je vraag over ging, inmiddels is opgelost...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee het is verergert, zie de aanvulling. Ik kan mijn eigen gevonden artikel niet vinden dus degene die het verloren is ook niet.