Wie was de roodharige dame in het groen zojuist op TV in de Nieuwe Kerk?

Dus tussen alle kroonprinsen en -prinsessen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kroonprinses oid van Marokko? Bedoel je haar?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet het niet, er was maar 1 roodharige, langharige dame in een groen gewaad.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat was inderdaad de kroonprinses van Marokko

Het beste antwoord

Prinses Lalla Salma van Marokko (10 mei 1978), de vrouw van de Marokkaanse koning Mohammed VI, en de moeder van kroonprins Moulay Hassan en prinses Lalla Khadija. Zij is de eerste vrouw van een Marokkaanse koning die de titel van prinses kreeg, en die in het openbaar werd gepresenteerd.
Amadea