Hoe kan ik zien dat hij me leuk vindt en verkering met me wil?

Ik ben nog niet zo oud, maar nu al smoorverliefd op een jongen in klas.
Hij zit vaak voor me, hij kan me dus horen en zien.
Mijn vriendin denkt dat hij me leuk vind, maar hoe kan ik dat zien?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Je moet vooral kijken of hij anders doet dan andere jongens uit je klas, bv als hij anders naar je kijkt dan andere jongens of als hij de hele tijd bij je wil zijn is er een grote kans dat hij ook verlieft op jou is als dit niet zo is moet je niet gelijk denken dat hij niet verlieft op jou is sommige(de meeste) jongens zijn nogal verlegen als het over verkering gaat dus, je moet het wel makkelijk maken voor een jongen, als hij ook verlieft op jou is moet hij kunnen merken dat jij ook op hem bent, dat maakt het makkelijker voor hem om jou te vragen.
Ik ben ook een jongen :O en ik heb ook heel lang een meisje leuk gevonden, maar uiteindelijk was zij ook op mij ook al liet ze dat niet merken dit kan ook bij een jongen zijn. Ik weet niet wat jij bedoelt bij niet zo oud, maar ik ben 13 en ik was 9 toen ik voor het eerst verlieft werd dus het is nooit te vroeg om verkering te hebben.

Ps. De jongen moet altijd verkering vragen als een meisje dit doet vinden sommige jongens dit niet leuk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
thanks, ik ben twaalf

Andere antwoorden (5)

Als hij jouw leuk vind dan doet hij jou na... Dus kijk of je nadoen kunt ontdekken, als je dat niet kunt ontdekken dan is de kans dat hij jou leuk vind klein... Hij zal je ook proberen aan te kijken als hij je leuk vind en dan gaat hij staren... Ook al een teken van dat hij je leuk vind...

Maar je kunt het gewoon vragen hoor, trouwen doe je ook in het openbaar, dat iedereen het kan zien...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als hij naar je kijkt met een andere blik als jongens normaal naar je kijken, dan bestaat er een kans.
Maar eigenlijk is er maar één manier om er achter te komen, het hem vragen.. je moet hem vragen of hij jou leuk vind!:D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijkt hij veel naar je...lacht hij naar jou...zoekt hij je in de pauzes op?
Grote kans dat hij jou ook leuk vindt!
Als je in de gelegenheid bent en je praat alleen met hem,dan vraag je aan hem...wil jij verkering met mij?
Dan weet je het!
Succes....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij zal op een af andere manier contact met je gaan zoeken. Dit kan in de pauze of na schooltijd. Ook stiekem briefjes op je tafel leggen is een manier. Als hij op een speciale manier naar je kijkt is natuurlijk ook een soort contact zoeken. In ieder geval onderscheidt hij zich van de andere jongens door zijn gedrag. Je moet er natuurlijk wel voor zorgen dat hij je "ziet". Dus een heel klein beetje opvallen door een keertje bij hem langs te lopen en dan lief lachen kan helpen. Maar niet overdrijven hoor, want dat kan jongens ook weer afstoten. Nou succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat hij nog niet zo ver is dat hij leuk vindt. Jongens zijn wat traag in die dingen. Je moet dus iets met hem gaan doen (b.v. naar de kermis, film, alles kan) waardoor hij je leert kennen en je vast wel leuk gaat vinden. Eb als het zover is dan zegt hij dat ook wel.