Waar kan je je afmelden voor de telefoongids?

Gisteren kregen wij weer een nieuwe telefoongids door de brievenbus, deze verdwijnt bij ons direct bij het oude papier. Eigenlijk toch best wel jammer (voor het milieu en voor de onzinnige kosten).
Kan je je ergens afmelden zodat je die papieren gids niet meer krijgt? En zo ja waar kan je dat dan doen?

De vraag is twee jaar geleden ook gesteld, maar de site die in de antwoorden staat werkt niet meer ;-(

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Dat kun je doen via de klantenservice. De volgende link brengt je meteen naar de goede pagina.

https://klantenservice.detelefoongids.nl/klantenservice/geen-gids-meer-ontvangen/830/
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Bedankt voor de tip,heb het ook gelijk gedaan want ik moet de gids ook niet meer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, ik heb me gelijk afgemeld

Andere antwoorden (1)

Nee volgens mij kun je je niet afmelden voor het ontvangen van de telefoongids,
Hij wordt gewoon huis aan huis bezorgd door een "post" bedrijf

Toegevoegd na 1 minuut:
Het enigste wat je kan doen is de bezorger/ster aanspreken als je hem/haar ziet lopen dat ze je huis mogen overslaan!