Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik een wia advocaat in Amsterdam?

Wie weet waar ik een goeie wia advocaat kan vinden i Amsterdam.
K heb al gezocht op Google maar kom niet verder en ze zijn erg duur.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
620

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik heb zelf even op Google gezocht en vond een linkje waar je overzichtelijk Advocaten kunt opzoeken. De prijs is natuurlijk hoger als je een 'goeie' advocaat wilt hebben. Kijk even op de website en zoek naar de advocaten gevestigd in Amsterdam. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Iedereen die een advocaat zoekt, kan het beste kijken op de website van de Nederlandse Orde van Advocaten: http://www.advocatenorde.nl/

Op de startpagina van die website kan je de plaatsnaam invullen van de stad, waar je de advocaat zoekt en ook het (justitiële) onderwerp, waar je de advocaat voor nodig hebt. Je kan ook kiezen voor uitgebreidere zoekmogelijkheden.

Toegevoegd na 12 minuten:
De website geeft aan de trefwoorden "wia" en "arbeidsvermogen" (wia betekent immers Wet werk en inkomen naar arbeidsvermogen) niet te kennen.

Als je deze website gebruikt, kan je het beste zoeken met het trefwoord "arbeidsrecht" of bij uitgebreid zoeken bij "Rechtsgebieden" kiezen voor "Arbeids- en sociaal zekerheidsrecht".
(Lees meer...)
Antoni
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding