Welk gebouw wouden ze opblazen met het vierde gekaapte vliegtuig op 9/11?

Wanneer dit niet bekend is wat is daar in de buurt wat een potentieel doelwit kan zijn?

12 jaar geleden

Antwoorden (6)

Het Pentagon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat was het 3e vliegtuig ^^
Het vliegtuig stortte 6 mijl te noorden van het Witte huis neer, dus het doelwit was zo goed als zeker het Witte huis ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoewel het niet met 100% zekerheid te zeggen is wordt aangenomen dat het 4e vliegtuig naar het Witte Huis onderweg was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens de FBI zou het doel het Capitol of het Witte Huis zijn. Maar bewezen is dat nooit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Atta had zelf de voorkeur voor een kerncentrale, maar dat idee werd van tafel geveegd. Het hoofddoel werd toen het Witte Huis. Met als 'uitwijkmogelijkheid' het Capitool.
12 jaar geleden
De meeste antwoorden betreffen hier het derde vliegtuig, het is niet met zekerheid te zegen wat het doel was voor dat vliegtuig, daar worden meerdere doelen voor genoemd oa. het witte huis, het Capitool, een kerncentrale maar ook het Pentagon is niet uitgesloten en zeer aannemelijk daar ook een tweede vliegtuig in het World Trade centrum is gevlogen.

Het vierde vliegtuig (volgorde van opstijgen) is in het Pentagon gevlogen