Hallo. Ik wil later graag bij de meldkamer/alarmcentrale van 112 Weet iemand welke diploma je nodig hebt? Ik doe nu theoretisch leerweg

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (1)

Na een interne opleiding van vier weken bij het Korps Landelijke Politie Diensten start je op de
centrale van 112. De opleiding bestaat uit 5 dagen theorie. Daarna loop je 3 weken diensten mee met
een ervaren centralist. Daarnaast word je in de eerste periode intensief begeleid door een mentor op
de werkplek.
- Je hebt mbo werk- en denkniveau
- Je staat stevig in je schoenen.
- De Nederlandse taal beheers je uitstekend in woord en geschrift.
- Naast het Nederlands beheers je Engels en een minimaal één andere vreemde taal, zoals
bijvoorbeeld Duits of Frans.
- Je topografische kennis van Nederland.
- Je hebt minimaal één jaar relevante telefonische werkervaring.

op deze bron staan alle vacatures