Als je hier in Nederland een poosje afgezonderd en vooral veilig wilt leven, zodat je je leven weer op de rit kunt krijgen,waar kun je dan terecht?

Toegevoegd na 21 minuten:
Ik heb behoorlijke prive problemen en ben ook niet in een positie dat ik geld kan neerleggen voor een verblijf...

Weet jij het antwoord?

/2500

Er zijn, ook in Nederland, diverse kloosters waar je een tijdje kunt verblijven om tot rust te komen. Je hoeft niet mee te doen met bidden, er wordt wel van je verwacht dat je je aan de leefregels van het klooster houdt. Toegevoegd na 3 minuten: Kijk op http://klooster.startpagina.nl/ onder het kopje Retraite. Toegevoegd na 5 minuten: Zoek op de termen Retraite en Klooster (of Abdij) en je vindt heel wat mogelijkheden. Toegevoegd na 10 minuten: Ik realiseer me nu pas dat het ook mogelijk is dat je behoefte hebt aan actieve psychische ondersteuning. Als je behoefte meer in die richting liggen, zoek dan eens op het trefwoord Zorgboerderij.

Misschien bij een goede vriend of vriendin die je met rust laat. Of bij een familielid.

In een retraite centrum. Er zijn er heel veel van. Ik heb ervaring met de "Leonardushoeve". Heel prettig centrum. Goeie omgeving en prettige mensen. Er wonen ook mensen voor langere tijd daar. zie: http://www.leonardushoeve.nl/retraite.htm

Bij vrienden... echte vrienden, daar kun je terecht... En iedereen die je die hulp kan bieden en je vriend is zal dat doen en als een vriend het kan en dat niet doet, weet dan dat het geen vriend is...

Ik weet niet wat je verstaat onder een poosje, je leven terug op de rails krijgen zal wel wat tijd kosten neem ik aan en een lang verblijf ergens hoge kosten, misschien een idee om met een vriend of familielid een poos van woning te ruilen als dat mogelijk is? Veel sterkte!! Toegevoegd na 9 minuten: ga ook eens praten bij een maatschappelijke hulpverlening, die kunnen je vast verder helpen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100