Wat is het slechtse openingszin ooit om iemand te versieren?

Heb je zelf ooit persoonlijk een vreselijke openingszin blunder gemaakt of heeft iemand je benaderd met een averechtse opmerking wat enigszins als flirt bedoeld was?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

ijsblokje op de grond gooien, erop stampen en zeggen "zo nu het ijs gebroken is ..."
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Ken ik je ergens van?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zelf heb ik weleens iemand per ongeluk aangesproken met de mededeling dat hij veel weg had van een familielid (een neef) van mij.

Die knul dacht waarschijnlijk direct dat ik hem in de zeik nam of pro-actief af wilde poeieren of iets dergelijks want het was gelijk het laatste dat ik met hem wisselde.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
"Hoi, ken ik jou niet van vioolles? "
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hebben wij elkaar vaker gezien, en dat als je voor het eerst ergens komt! Radicale afknapper.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
He, jij lijkt sprekend op mijn ex-vriendin.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zullen we Pizza bestellen en dan samen naar bed gaan? Of hou je niet van Pizza.

Je vader is vast een dief, hij heeft twee sterren van de hemel gestolen en in jouw ogen gedaan.

~Deed het pijn?
-Wanneer?
~Toen je uit de hemel viel.

Man: Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin.

Kan ik je een drankje aanbieden of zal ik je gewoon €2 geven?

Ben je blond van jezelf of moet ik met een intelligente versiertruc komen?

Etc. Etc.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
zullen we morgen samen ontbijten ?
moet ik aanbellen of je aanstoten ?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je er niet zo goed uitziet zeg dan niet:"Ik ben niet moeders mooiste, maar ik ben wel een heel serieus persoon." De kans is groot dat de aangesprokene gillend het hazepad kiest.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het viel me van een afstand al op hoe leuk je eruit ziet, maar kun je ook een beetje goed schoonmaken en koken?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Onderstaande zinnen hadden bij mij zonder uitzondering een Slamdunk, dan wel Hole In One tot gevolg :

"Heb je zin in 20 cm blank dynamiet en een uur vuurwerk?"

"Hoe wil je morgen je eieren? Gekookt, gebakken of bevrucht?"
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
met ijs naar haar toe lopen op de grond gooien en zeggen zo nu is het ijs gebroken!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niet echt een openingszin, maar wat een bewonderaar op een datingsite aan me schreef:

"Ik ben helemaal niet dominant, behalve als het om knuffelen gaat."

*Running for the hills*
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wij zijn nog niet aan elkaar voorgesteld!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb op dit moment geen tijd om je te versieren, geef mij je nummer en dan zal ik je op 'n later tijdstip versieren.