Kunnen mensen die nu overlijden wel begraven worden?

De grond is immers bevroren.hoe gaat dat nu eigenlijk?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij ons in het dorp op het kerkhof zijn er altijd een paar graven die al klaar zijn.
Van te voren gegraven,vaak het hele jaar door heeft men er een paar achter de hand,om het maar even zo te zeggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Handig, maar niet voor de mensen die naast hun (reeds overleden) partner of in het (al bestaande) familiegraf begraven gaan worden....

Andere antwoorden (4)

Ja hoor dat kan heel goed, ze kunnen dat toch heel goed en trouwens de vorst is pas enkele centimeters diep in de grond, dus dat is heel simpel op te lossen...

De grond is maar een paar, ten hoogste 10 centimeter bevroren, dus totaal geen probleem hoor...

Toegevoegd na 5 minuten:
Je hebt het over: Dooien...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL om de toevoeging... Ik zit echt heel hard te lachen nu...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef hem dan een plusje Dounja,voor de lach.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach, had ik dat nog niet gedaan...
Nee, ik geef hem een plusje omdat het verder ook gewoon een goed antwoord is in mijn ogen.
Ja, en zoals XiniX zegt zit de vorst een aantal centimeters in de grond en ze kunnen ook nog met branders de toplaag ontdooien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de meeste gevallen wel.
Men vindt voor elk probleem wel een oplossing.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In Nederland is dat geen probleem. Het zal niet snel voorkomen dat de grond te hard word om doorheen te graven.
In Noordelijk gelegen landen waar het nog harder vriest, kan het wel een probleem zijn. Daar worden de overledenen bewaart in het ijs (sneeuw) tot het voldoende gedooit is om een graf te graven.